Warning:Contains mixed languages and you might need a dictionary for this.

Saturday, April 2, 2011

The first day of April...or it's the day you know what I mean.


Aku rasa hari nie yang agak teruk untuk aku, sebab mesti ada yg nak buat perangkap(april fool la katanya.....) Dan tengah malam tu jugak la aku kena tipu dgn kawan aku(sengal weh!)

Nabila: Hello Ecah...
Aisyah: Ye, ko x tido lg ke? Ko tau x yg mara dah masuk?
Nabila: Mestila tau. Esok Zaid nak datang KTT, nak jumpa sume dak AS, rindu katanya.
Aisyah: Hah, ye ke? Aku lari dulu boleh x?
Nabila: X yah la nak lari, dia nak jumpa ko gak.....sebab last sem dia wish good luck je kat ko, ni betul2 nak jumpa.
Aisyah: Tak nak, aku tak mau jumpa dia la! Aku takut la......
Nabila: April Fool! Selamat tido ye :D
Aisyah: Ye ke? Tapi betul ke dia nak datang?

...........................boleh lg lak aku tanya xD Memang sah2 aku kena punk'd. Tau la aku sensitif nama dia, x pasal2 kena tipu ._.

No comments:

Post a Comment